Teme principale

Prima paginĂŁ (PDF)

Newsletter

Aboneaza-te pentru a primi buletinul de stiri prin email

Adresa ta de email:
Agentia Nationala de presa AGERPRES - www.agerpres.ro



11.10.2012 00:20

Cataloage, reviste și broșuri de partid, decontate pe cârca dâmbovițenilor


A A

Publicații pentru PDL, pe banii CJD

Publicații pentru PDL, pe banii CJD
Președintele CJD, Adrian Țuțuianu, într-un nou episod al dezvăluirilor privind jaful în bani publici la CJD, pe vremea fostului președinte, Florin Popescu

❚ Pe vremea fostului președinte al forului administrativ, pedelistul Florin Popescu, s-a dat liber la tipărirea de fel de fel de publicații, de la mii până la zeci de mii de exemplare, plătite exclusiv din banii dâmbovițenilor ❚ Revista “Force Tourism”, tipărită de o asociație cu același nume, ce aparține unei protejate a deputatului PDL Ioan Oltean, apare pe hârtie (nu și în realitate!) tipărită în 1410 exemplare pe aproape 70.000 de lei de la CJD-ul Nașului Popescu ❚ Pentru aceeași revistă, dar de așa-zisă promovare turistică a Târgoviștei, aceeași protejată PDL a încasat 6 miliarde lei vechi de la primăria Finului Boriga ❚ Pe filiera CJD, tot asociația “Force Tourism”, dar și alte două SRL-uri NEICO GRUP și AURO PRINT s-au ocupat, pe rând, de tipărirea fițuicii PDL “Observatorul dâmbovițean”, numai în 2009 bugetul suportând 80.000 de exemplare ale acesteia

 

 

Turismul din Dâmbovița, “promovat” pe bani grei de “sirena” deputatului PDL Ioan Oltean! Președintele Consiliului Județean Dâmbovița, Adrian Țuțuianu, a descoperit în arhiva instituției un contract de achiziție a peste 1400 de exemplare dintr-un catalog făcut special pentru județ de promovare turistică și publicitate. Este vorba despre revista “Force Tourism”, tipărită de o asociație cu același nume, care aparține unei protejate a influentului deputat democratliberal Ioan Oltean.

 

 

 

Suspiciunile președintelui CJD

Președintele Adrian Țuțuianu susține că pentru 1410 exemplare din acest catalog (număr care apare doar în acte, pentru că în realitate nu a văzut nimeni atâtea reviste laolaltă), Consiliul Județean a plătit aproape 70.000 lei, iar publicația ar fi trebuit să ajungă la Biblioteca Județeană, la Muzeul de Artă, dar și la forul administrativ județean, pentru protocol.

 

Astăzi nu s-au găsit decât câteva exemplare depozitate într-unul dintre grupurile sanitare ale Muzeului Județean, de unde a apărut și suspiciunea că niciodată nu au fost tipărite atâtea reviste câte au fost plătite, iar “afacerea” a fost folosită drept paravan pentru propaganda electorală PDL din campania pentru alegerile locale. Și asta nu este tot… Pentru aceeași revistă, dar de promovare turistică a municipiului Târgoviște, “sirena lui Oltean” a mai încasat vreo 6 miliarde lei vechi de la administrația Boriga.

Adrian Țuțuianu, președintele CJD, a menționat: “Am găsit câteva exemplare din catalogul «Force Tourism-Business Tourism Magazin», depozitate în WC-ul de la Muzeul de Artă și am trecut la verificări. De unde am pornit pe firul acestei povești?! De la Primăria Municipiului Târgoviște, unde un alt individ, care ar trebui să stea pe la DNA și pe la Tribunal mai des, ne dă lecții despre cum administrează el municipiul Târgoviște. Am văzut că în prima jumătate a anului 2012, întâmplător an electoral, și dânsul contractase servicii cu aceeași firmă și pentru aceeași revistă, de vreo 6 miliarde lei. Atunci am zis să vedem dacă nu cumva și Consiliul Județean este parte în acest proiect de jefuire a banului public. Am constatat că și CJD a încheiat un contract de achiziție de 1410 bucăți din această revistă, cu un cost de 56.400 lei fără TVA, 69.930 lei cu TVA. Societatea care a produs acest catalog se cheamă Asociația «Force Tourism», reprezentată de Beatrice Chiriac, una dintre sirenele lui Ioan Oltean. Nu am spus eu că e sirena lui Ioan Oltean, ci a spus-o presa din Bistrița- Năsăud. (…) La data de 12.02.2012, prin Dispoziția președintelui Consiliului Județean nr. 48, s-a constituit o comisie de recepție din care făceau parte Mosor Roxana și Marius Badea, de la Cabinetul președintelui. S-a făcut o recepție și din procesul-verbal rezultă că un număr de exemplare le-ar fi oprit la Cabinetul președintelui, pentru protocol, un număr de exemplare la Biblioteca Județeană și am găsit noi un număr de exemplare depozitate în WC-ul de la etaj al Muzeului Județean din Dâmbovița. Din analiza făcută, nu cred că s-a tipărit numărul de exemplare invocat în documente, cred că actele sunt false și cred că și acest episod acoperă banii folosiți pentru editarea materialelor de propagandă ale PDL la campania pentru alegerile locale”.

 

“Documentar” înaintat organelor de cercetare penală

Însă catalogul de informare turistică “Force Tourism” nu este singura publicație care a înghițit bani publici pe filiera CJD, prin “mărinimia” fostului președinte Florin Popescu. La un an de la preluarea mandatului de președinte al forului administrativ județean, pedelistul Florin Popescu a dat liber la tipărirea broșurii “Observatorul dâmbovițean”, o fițuică de partid produsă în zeci de mii de exemplare și plătită exclusiv din bugetul public al județului, adică din taxele și impozitele dâmbovițenilor. SC NEICO GRUP SRL, SC AURO PRINT SRL și Asociația “Force Tourism” sunt societățile care, pe rând, s-au ocupat de tipărirea “Observatorului dâmbovițean”.

 

Cea mai câștigată din afacere a ieșit însă firma NEICO GRUP, care doar în 2009 a tipărit 80.000 de exemplare din publicația de partid, efort răsplătit cu peste 44.000 lei din bugetul Consiliului Județean, care pe vremea lui Florin Popescu a fost un fel de sac fără fund pentru firmele portocalii din marea familie pedelistă.

Potrivit actualului președinte CJD, Adrian Țuțuianu, și acest caz va ajunge pe masa organelor de cercetare penală: “Am făcut verificări să văd ce publicații s-au mai făcut pe banii Consiliului Județean și vreau să vă informez că broșura «Observatorul dâmbovițean», ați văzut-o și dvs. pe piață, s-a produs în 80 de seturi a câte o mie de bucăți pe o sumă de 44.235 lei în anul 2009, producător fiind SC NEICO GRUP SRL. Tot «Observatorul dâmbovițean » a mai fost produs de o societate, AURO PRINT SRL, a produs și această societate 10.000 de exemplare cu o sumă de 6.545 lei în anul 2009. De asemenea și deja celebra Asociație «Force Tourism» a produs 1.410 exemplare. Și acest «documentar» va fi înaintat organelor de cercetare penală”.

 

Ana Maria Popescu | [email protected]



Comentarii

sau

AdaugĂŁ comentariul tĂŁu daca nu ai cont facebook

Nume:


Comentariu:



cod captcha



Din aceeaÂși categorie

Noapte Muzeelor 2024 în Dâmbovița
Pieri-vor românii? (II)
Investiții în infrastructura rutieră din Târgoviște
Cuplurile de „argint” și de „aur”, omagiate de Ziua Familiei
Liceul „Voievodul Mircea” din Târgoviște, la 100 de ani de existență
„Nu sunt focare active de pestă porcină africană în județ”
Protest spontan la APM Dambovita
„Elaborare PUZ - Lotizare teren pentru construirie locuințe”
Pieri-vor românii? (I)
La Cornățelu, Băleni și Dobra, investițiile prin PJDL sunt în grafic


Politica de Cookie
Politica de Confidentialitate

Editorial

Pieri-vor românii? (II)

Pentru încurajarea familiei, conducerea țării n-a avut/nu are nici un fel de program sustenabil. Și mai sunt idioții utili care dă-i și dă-i cu inutilitatea familiei tradiționale și pe care-i găsim, manifestându-se agresiv, și în Casa Poporului. Cică există, emis de guvern, „Programul social de interes național de susținere a cuplurilor și a persoanelor singure, pentru creșterea natalității” și care, în 2023, s-ar fi... [citește tot...]






Agentie imobiliara Sibiu
Anunturi Imobiliare Dambovita

Posta redactiei: fii jurnalist !

Fii jurnalist, introdu propriile tale stiri, fotografii, scrisori deschise, sesizari in sectiunea dedicata postei redactiei.

Ce anume iti poate strica fosa septica ecologica

Ce anume iti poate strica fosa septica ecologica
Cand esti nevoit sa-ti montezi o fosa septica ecologica deoarece in zona in care locuiesti nu exista canalizare este nevoie sa tii cont de anumite reguli de mentenanta pentru a nu afecta negativ sistemul septic si pentru a-i prelungi durata de viata. Acest lucru nu este benefic numai din punct de vedere financiar, dar te poate ajuta sa previi situatii neplacute cauzate de refulari sau mirosuri urate. [citește tot...]

Alte articole »

Trimite articol

publicitate

aparate foto digitale