Teme principale
- Actualitati
- Anchete
- Interviuri
- Vox populi
- Politic
- Social
- Economic
- Cultura.Invatamant
- Caleidoscop national
- Panoramic sportiv
- Divertisment
- TV ARTPRESS
Prima paginĂŁ (PDF)
Newsletter
Aboneaza-te pentru a primi buletinul de stiri prin email
20.08.2014 08:10
"Gargara" și "alea-alea" nu ar trebui să țină în fața comisiilor
Actele vorbesc! Dar deocamdată... lipsesc
Acesta este punctul de plecare al cazului, cu autocarul buclucaș
❚ Detaliile pe care le-am adus la lumină pot fi relevante, întrucât „puzzle”-ul nu este chiar atât de complicat precum pare ❚ Mâine acest caz va fi pe masa Comisiei de Competiții și Disciplină, prezidată de Vasile Stroe. De obicei, în astfel de cazuri, regulamentul spune că ar trebui ca echipa care se află în cauză (aici Aninoasa) să prezint foaia de parcurs, document invocat de antrenorul Remus Gâlmencea, încă de la prima sa reacție pe subiect ❚ Există și situația în care firma respectivă, dat fiind faptul că este privată, să nu pună la dispoziție o foaie de parcurs. Totuși, este greu de crezut acest lucru în cazul nostru, ținând cont de declarațiile lui Remus Gâlmencea pe acest subiect
MĂDĂLIN RĂDUCU
Cazul neprezentării celor de la Aninoasa la meciul de debut în campionat, cu Flacăra Moreni, a ajuns la un nivel ridicat din punct de vedere al interesului celor implicați în fenomenul sportiv. Până în acest punct, „Jurnal de Dâmbovița” v-a prezentat absolut toate detaliile, cu reacții din partea celor implicați: Remus Gâlmencea, Constantin Maricescu, Gabriel Paraschiv, Daniel Druță, Marian Vasilache și Cornel Melnic, coordonatorul mijloacelor de transport de la Bossu Trans, firma care a asigurat autocarul echipei din Aninoasa. Detaliile pe care le-am adus la lumină pot fi relevante, întrucât „puzzle”-ul nu este chiar atât de complicat precum pare.
Pe firul regulamentului
De-a lungul timpului, au existat mai multe cazuri în care echipele nu au mai ajuns la meciuri și în care „scuza clasică” folosită a fost aceeași „pană”. Autocarul Aninoasei nu a rămas în pană, ci a avut o problemă cu o „siguranță în bord”, după cum ne-a informat Cornel Melnic. Joi, acest caz va fi pe masa Comisiei de Competiții și Disciplină, prezidată de Vasile Stroe.
De obicei, în astfel de cazuri, regulamentul spune că ar trebui ca echipa care se află în cauză (aici Aninoasa) să prezinte foaia de parcurs, document invocat de antrenorul Remus Gâlmencea, încă de la prima sa reacție pe subiect. Apoi, același regulament indică faptul că următorul pas este ca un oficial al echipei să meargă la postul de poliție de pe raza localității unde s-a întâmpat incidentul, pentru ca o unitate să se deplaseze la fața locului și să constate numărul autovehiculului, ora și să preia toate datele.
Toate acestea vor trebui specificate în foaia de parcurs. Aici intervine prima și cea mai mare problemă, întrucât răspunsul prezentat de noi de la IPJ Dâmbovița este unul negativ. Deci, cei de la Aninoasa nu ar trebui să aibă la dosar niciun document cu ștampilă sau eliberat de poliție. După aceea, echipa va fi nevoită să tracteze autovehiculul până la un service autorizat. Mai există posibilitatea ca la fața locului să vină un mecanic specializat, dar obligatoriu autorizat. De ce? Pentru ca la finalul operațiunii de constatare (și eventual reparare), să poată constata legal cele găsite și întâmplate.
Totul se va fi trecut în foaia de parcurs. Nici în acest punct cei de la Aninoasa nu sunt acoperiți de hârtii. Iată declarația lui Cornel Melnic: „Pe la 11.15 a rezolvat-o (n.r. șoferul). Apoi, a venit cu mașina la firmă”. Deci, dacă defecțiunea nu a fost constatată, iar ulterior a fost reparată, însă nu în timp util, se poate spune că aceasta nici nu a existat. Cheia poate fi între poliție și foaia de parcurs De asemenea, există și situația în care firma respectivă, dat fiind faptul că este privată, să nu pună la dispoziție o foaie de parcurs. Totuși, este greu de crezut acest lucru în cazul nostru, ținând cont de declarațiile lui Remus Gâlmencea pe acest subiect. Chiar și în noul regulament nu se specifică obligativitatea unui astfel de document. Cheia este însă la poliție. În cazul în care nu există foaie de parcurs, atunci comisia va lua în calcul actele venite din partea poliției, acte care momentan nu există la Aninoasa.
Aninoasa și-a pregătit apărarea
Ieri, la sediul AJF Dâmbovița, a fost adus un dosar din partea celor de la FC Aninoasa. Documentele vor fi predate în cursul zilei de astăzi membrilor comisiei care vor judeca acest caz.
Frecvență acută a „penelor”
„Cazuri de acest gen sunt foarte multe la județ. Să știți că veți avea impresia că ar fi foarte multe la Onoare și Promoție, însă se întâmplă o grămadă și la Liga a IV-a”, ne-a informat secretarul AJF Dâmbovița, Severin Anghelinu.
Acesta mai spune că, depinde de mai multe aspecte pentru ca partida să fie reprogramată:
„De obicei, dacă este la începutul campionatului, atunci se poate da rejucare. Au mai fost cazuri când s-a întâmplat spre final și niciuna dintre echipele implicate nu a mai dorit rejucarea. Dar ce vă spun acum este în general, nu particular sau aplicat pe cazul din aceste zile”.
„Și această neprezentare face parte din regulile jocului”
Fost observator în corpul județean, dar și fost arbitru național, Armand Mihălăchioiu a reacționat pe marginea acestui subiect.
„Nu cunosc multe amănunte despre acest caz, însă e puțin frustrant ca echipă gazdă să te pregătești de un meci cu o anvergură aparte și să constați că adversarul nu vine. Plecând de la premisa că există motive întemeiate, regulamentar ar trebui depuse niște documente din care să rezulte veridicitatea accidentului sau a penei de motor, ce a fost, adică foaie de parcurs, proces verbal de constatare din partea organului de poliție din localitatea pe raza căreia a avut loc incidentul. Și această neprezentare face parte din «regulile jocului». Echipele au fost obișnuite și «învățate» să încalce legile de o conducere a CCD de la AJF, care a mers din compromis în compromis. Problema e la ei și nu la cei care se folosesc de diverse tertipuri pentru a mai face câte-un dribling”, ne-a declarat Mihălăchioiu.
Acesta consideră că se va judeca în continuare după propriile interese.
„Indiferent de ce verdict se va da în acest caz, va exista o tabără nemulțumită, și nu atât datorită verdictului pronunțat, cât mai ales, sau în mod special, din cauza lipsei de credibilitate a unei comisii care a judecat și cu siguranță va mai judeca și în continuare după propriile interese. Exemple sunt nenumărate și de notorietate. Pentru cei de la CCD legile sunt făcute să fie încălcate, nu respectate și aplicate. Pe mine nu mă mai miră nimic la acești indivizi puși pe căpătuială, care au transformat AJF-ul în propriul SRL, într-o societate unde profesionalismul e înlocuit cu pupincurismul, iar ocuparea unei funcții, și în sport, e condiționată de culoarea unui carnet de partid. Nu trebuie să ne mai mire că cei care conduc fotbalul județean se adaptează celor prezentate anterior”, a încheiat Armand Mihălăchioiu.
Comentarii
sau
AdaugĂŁ comentariul tĂŁu daca nu ai cont facebook
Din aceeaÂși categorie
Cristi Bălașa vrea să revină la ChindiaPoker pe emblema Chindiei Târgoviște
Chindia rămâne pe un jilț amărât din play-out
CSM Târgoviște a pierdut finala mică
Longo, misterul unor luni pierdute
Luptă acerbă la Liga a 5-a, Seria Nord
Anastasia Udroiu Ivan, dublă campioană națională
Bezdead rezistă pe podium în Seria Nord
Apar campionii la înot
Aninoasa pierd primul meci
Editorial
România de peste Prut în cătarea criminală a Kremlinului (II)
Apropo de găștile mafiotge proruse. Duminică, acestea, plus bașcana (guvernatoarea bolșevic-secesionistă de la Comrat), reunite în alianța politică prorusă „Pobeda” („victoria”) și-au anunțat – amenințare asemenea unui ultimatum – intrarea în cursa electorală împotriva Maiei Sandu și a partidelor proeuropene, în caz de… „pobeda” („victorie”) oferind pe tavă lui Putin... [citește tot...]
Posta redactiei: fii jurnalist !
Fii jurnalist, introdu propriile tale stiri, fotografii, scrisori deschise, sesizari in sectiunea dedicata postei redactiei.