16.12.2021 00:18

Proiecte importante de infrastructură rutieră, pe masa Ministerului Transporturilor!

Proiecte importante de infrastructură rutieră, pe masa Ministerului Transporturilor!
Galerie foto

*Președintele CJD, Corneliu Ștefan insistă ca acestea să fie incluse în Planul Investițional de Transport al României pentru perioada 2020-2030.

 

Președintele Consiliului Județean Dâmbovița, Corneliu Ștefan, a transmis către Ministerul Transporturilor propunerile care privesc dezvoltarea și modernizarea infrastructurii rutiere existente, dar și construirea de noi drumuri în județul Dâmbovița. Potrivit președintelui CJD, Corneliu Ștefan pe lista cu propunerile transmise pentru județul Dâmbovița se regăsesc următoarele:

,,1. Introducerea Municipiului Târgoviște în rețeaua primară de transport, având în vedere că Zona Urbană Funcțională a reședinței de județ depășește 150.000 de locuitori. Ca atare, am cerut redefinirea criteriului de conectivitate astfel încât acesta să vizeze Zonele Urbane Funcționale.

2. Respectarea Master Planului General de Transport al României, aprobat în 2016, astfel încât DN71 să figureze în Planul Investițional ca drum de conectivitate socio-economică pe întreaga sa lungime, de la Bâldana la Sinaia, dar și identificarea distinctă a acestuia pe hartă. În consecință, acest lucru necesită și reintroducerea lărgirii la 4 benzi a DN71 pe sectorul Bâldana – Târgoviște.

3. Traseul Drumul Expres București – Târgoviște să figureze, distinct, ca rută de tranzit rapid a actualelor drumuri naționale din zonă.

4. Drumul de legătură a DX Găești-Ploiești cu DN71, la nord de Târgoviște, pentru completarea variantei de ocolire a municipiului reședință de județ și identificare acestuia cu titlul VO Târgoviște, profil 2+2, așa cum se află prevăzut în studiul de prefezabilitate al Consiliului Județean Dâmbovița, studiu avizat la CNAIR.

5. Varianta de ocolire a orașului Pucioasa să includă și VO Fieni, profil 2+2, așa cum a fost avizat, în principiu, la CNAIR, dar așa cum se află prevăzut în studiul de prefezabilitate al Consiliul Județean Dâmbovița.

6. Drumul de legătură a DN7 cu DN61 la sud de Găești pentru completarea variantei de ocolire a orașului și identificarea acestuia cu denumirea VO Găești, profil 1+1, așa cum se află prevăzut în studiul de prefezabilitate al Consiliului Județean Dâmbovița avizat la CNAIR.

7. Includerea în Planul Investițional pentru dezvoltarea infrastructurii de transport a variantelor de ocolire pentru orașele Răcari și Titu și includerea acestora la categoria de drumuri ocolitoare regionale.

8. Modernizarea A1 – Titu – Bâldana – DX9, dar cu modificarea profilului de la 1+1 la profil 2+2 așa cum este în curs de contractare la CNAIR’’, a punctat președintele CJD, Corneliu Ștefan

 

 

Violeta Stanciu