23.12.2019 00:16

Inspecția Muncii, pe telefon

Inspecția Muncii, pe telefon
Galerie foto

A.V.


Ca urmare a înființării, începând cu data de 20 decembrie 2019, a Registrului electronic de evidență a zilierilor, ca modalitate de transmitere a datelor privind evidența zilierilor, Inspecția Muncii pune la dispoziția beneficiarilor o aplicație mobilă, careva putea fi utilizată de către toți angajatorii care folosesc ca forță de muncă zilieri, în conformitate cu prevederile Legii nr.52/2011 privind exercitarea unor activități cu caracter ocazional desfășurate de zilieri, republicată, cu modificările și completările ulterioare. „Precizăm că beneficiarul/utilizatorul are obligația să înființeze, să completeze și să transmită Registrul electronic de evidență a zilierilor conform metodologiei și modelului ce urmează a fi stabilite în termenul legal prevăzut de 60 de zile, prin ordinul ministrului muncii și protecției sociale, să înregistreze, în Registrul electronic de evidență a zilierilor, toți zilierii cu care exercită activități cu caracter ocazional, să transmită registrul electronic, zilnic, înainte de începerea activității de către fiecare persoană care urmează să se afle într-un raport de muncă cu beneficiarul”, ne-au transmis reprezentanții ITM Dâmbovița.