22.04.2019 00:19

Electrica Furnizare: "Fii informat! Nu te lăsa păcălit!"

În calitate de cel mai mare furnizor cu capital românesc, cu o tradiție de peste 120 de ani, ne informăm clienții asupra riscurilor de a fi expuși unor practici înșelătoare, care s-au intensificat în ultima perioadă. Susținem concurența și respectăm faptul că, odată cu liberalizarea pieței de energie electrică, clienții își pot alege furnizorul potrivit, în condițiile în care sunt corect informați. Din aceste motive, considerăm important să facem o serie de recomandări care să vină în sprijinul clienților: Citiți cu atenție conținutul tuturor documentelor puse la dispoziție; Beneficiați de o perioadă de 14 zile pentru a vă putea retrage dintr-un contract încheiat în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justificați decizia de retragere; Atenție la capcanele existente în unele oferte, în care nu sunt stipulate clar informații importante precum: prețul final, termenele de plată, taxele de reziliere și penalitățile; Verificați modul în care sunt folosite datele dumneavoastră cu caracter personal și documentele pe care le puneți la dispoziția agenților de vânzări care vă abordează; Pentru orice informații referitoare la ofertele Electrica Furnizare, la activitățile desfășurate de reprezentanții companiei, cât și pentru sesizări referitoare la ceea ce considerați că ar putea fi o încălcare a legii, puteți apela numărul de call center 0244.406.006, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00, sau ne puteți scrie la adresa de e-mail [email protected]. Încurajăm clienții să nu ezite să ne contacteze pentru informații suplimentare și să sesizeze, în continuare,orice fel de practici neconcurențiale.