03.07.2019 00:09

Chindia a început să se miște în mediul online

Chindia a început să se miște în mediul online
Galerie foto

❚ Din păcate, șefii grupării târgoviștene nu au înțeles niciodată importanța unor politici de promovare inteligente, cu o strategie de marketing adaptată la un sistem de comunicare tot mai dinamic ❚ Alegerea clubului pentru poziția de ofițer de presă, Ionuț Marin, nu a fost primită cu încântare de mediile sportive, însă cineva trebuia adus pentru a desfășura această activitate

 

C.M.

 


 

A fost nevoie de intervenția unor jurnali ști care susțin sincer Chindia, dar și de solicitarea transmisă public de primarul municipiului Târgoviște, Cristian Stan, în cadrul emisiunii Sport Show, pe Columna TV, pentru ca cei din conducerea clubului să miște ceva la nivelul comunicării online. Din păcate, șefii Chindiei nu au înțeles niciodată importanța unor politici de promovare inteligente, cu o strategie de marketing adaptată la un sistem de comunicare tot mai dinamic. Fiecare a ajutat Chindia cum s-a priceput, prin acțiuni de promovare cu orizonturi diferite, însă de la un anumit nivel nu mai merge așa, printr-un marketing de turmă, dominat de cădelnițatori. E un pas înainte, pe care șefii Chindiei au ales să-l facă doar sub presiune, însă e o formă de progres. Alegerea clubului pentru poziția de ofițer de presă, Ionuț Marin, nu a fost primită cu încântare de mediile sportive, însă cineva trebuia adus pentru a desfășura această activitate.