09.11.2016 00:16

Angajarea de personal specializat, amânată pentru 2017

Angajarea de personal specializat, amânată pentru 2017
Galerie foto

❚ „O să ne gândim la acest lucru începând de anul viitor, pentru că, acum, odată cu venirea sezonului rece, lucrări prea multe nu se mai pot face...” Interviu cu ec. Cristian Mihail Avanu, director SC Lucrări, Drumuri și Poduri Dâmbovița SA

VIOLETA STANCIU


Rep.: SC LDP Dâmbovița SA va apela, în perioada sezonului rece, la soluția șomajului tehnic, știut fiind faptul că iarna este un sezon mort pentru firmele de profil?

- Depinde foarte mult de ceea ce se va întâmpla. Dacă va ploua și va fi lapoviță... Dacă va fi necesar să ne ocupăm de deszăpezire, în condițiile în care asupra drumului nu se mai poate lucra. Nu am luat nicio hotărâre în acest sens, așteptăm să vedem ce se întâmplă. Sincer, eu nu-mi doresc așa ceva pentru că sunt oamenii noștri și vrem să le dăm de lucru. Automat ne este bine și nouă, ca societate, dacă avem de lucru, dar rămâne de văzut cum va fi vremea în continuare și care vor fi condițiile...

Rep.: Câți salariați lucrează în prezent la SC LDP Dâmbovița SA?

- Avem în organigramă 125 de posturi, dar ocupate efectiv sunt 115 – 119.

Rep.: De curând v-ați pronunțat asupra nevoii de a aduce personal specializat la SC LDP Dâmbovița SA. Ați făcut demersuri în acest sens?

- Momentan nu am făcut demersuri în acest sens, ținând cont că vine iarna, iar la deszăpezire nu este nevoie de un personal așa de specializat, ci doar de coordonat. Avem oameni cu vechime considerabilă în societate care știu să coordoneze această activitate specifică de iarnă. O să ne gândim la acest lucru începând de anul viitor, pentru că, acum, odată cu venirea sezonului rece, lucrări prea multe nu se mai pot face...

Rep.: O explicație pertinentă, la modul general, despre deteriorarea drumurilor recent asfaltate ne puteți oferi? De ce drumurile din România se strică așa de repede, de la ultima asfaltare? Sarea folosită la deszăpezire, pe timp de iarnă, ar putea fi o cauză sau firmele respective nu respectă tehnologia și normativele?

- Ce pot să vă spun este că, în momentul de față, toată lumea este autorizată. Toți suntem certificați pe ceea ce înseamnă calitatea produsului, inclusiv SC LDP Dâmbovița SA. Factorii sunt mulți... Unul dintre ei pornește cu siguranță de la încărcarea prea mare a drumului. Sunt prea multe mașini, prea grele și mult prea încărcate, pentru drumurile care sunt în momentul de față, dar asta ține deja de altă autoritate. Altcineva trebuie să se ocupe de acest lucru. Și sarea poate să fie o cauză... Noi nu facem deszăpezirea cu clorură de calciu pentru că este foarte scumpă. Rep.: Pe partea de poduri, sunt noutăți la SC LDP Dâmbovița SA? - Nu. Am avut podul de la Finta pe care l-am finalizat.