Teme principale
- Actualitati
- Anchete
- Interviuri
- Vox populi
- Politic
- Social
- Economic
- Cultura.Invatamant
- Caleidoscop national
- Panoramic sportiv
- Divertisment
- TV ARTPRESS
Prima paginĂŁ (PDF)
Newsletter
Aboneaza-te pentru a primi buletinul de stiri prin email
23.08.2019 00:20
Președintele CJD, Alexandru Oprea, aduce clarificări:
Tărăgănarea extinderii DN 7 și DN 71 e problema CNAIR
*Președintele CJD a mai clarificat faptul că instituția pe care o conduce nu decide nici în locul Companiei Naționale de Autostrăzi și Infrastructură Rutieră, nu stabilește nici durata de evaluare, nici nu semnează contracte pentru drumurile naționale
*„DN7 Bâldana - Titu este în procedură de contestație la nivelul CNAIR-ului, deci a fost făcută procedura de achiziție publică derulată de Compania Națională de Autostrăzi și Infrastructură Rutieră, nu de către Consiliul Județean Dâmbovița, care nu are nicio competență în ceea ce privește drumurile naționale”, s-a apărat Alexandru Oprea
Ștefan Khalil
Ieri, în Sala Unirii a Consiliului Județean, președintele CJD, Alexandru Oprea, a organizat o conferință de presă prin intermediul căreia a ținut să aducă unele clarificări cu privire la activitatea forului administrativ județean. Cu acest prilej, președintele Alexandru Oprea a vorbit și despre atribuțiile instituției pe care o reprezintă, dar și despre situația proiectelor DN7 Bâldana – Titu și DN71 Bâldana – Târgoviște – Sinaia.
„Mi-aș dor să fac conferință de presă legat de activitatea Consiliului Județean Dâmbovița, pentru că sunt subiecte de interes. Din păcate, în ultima perioadă au apărut în spațiul public o serie de afirmații, spun eu, denigratoare la adresa Consiliului Județean Dâmbovița, rostite de un individ, care așa cum am afirmat, se crede încă Secretar al Comitetului Județean de Partid Dâmbovița. Și mai spun și afirm cu tărie un lucru, să înțeleagă toată lumea: un președinte de Consiliu Județean nu are atribuțiile unui secretar de Comitet Județean de Partid, cum la fel, instituția Consiliului Județean Dâmbovița prin cadrul instituțional existent are atribuții strict legate de administrarea și de bunul mers al proiectelor care țin de competența instituției pe care o reprezint”, a declarat Alexandru Oprea.
Președintele CJD a făcut precizarea că instituția nu are competențe în gestionarea SICAP-ului, respectiv a sistemului informatic referitor la achizițiile publice. De asemenea, președintele CJD a mai clarificat faptul că instituția pe care o conduce nu decide nici în locul Companiei Naționale de Autostrăzi și Infrastructură Rutieră, nu stabilește nici durata de evaluare, nici nu semnează contracte pentru drumurile naționale.
„Citez un clasic în viață, deși nu ar merita să-i acord atât de multă atenție. Spune foarte clar proiecte ratate: DN7 Bâldana - Titu, DN71 Bâldana - Târgoviște - Sinaia. Nu știu pe ce fundamentează dumnealui aceste afirmații. Din câte știu eu, DN7 Bâldana - Titu este în procedură de contestație la nivelul CNAIR-ului, deci a fost făcută procedura de achiziție publică derulată de Compania Națională de Autostrăzi și Infrastructură Rutieră, nu de către Consiliul Județean Dâmbovița, care nu are nicio competență în ceea ce privește drumurile naționale. Sunt trei ofertanți și înțeleg că ofertantul aflat pe locul 3 a contestat un act administrativ, am înțeles că oferta dumnealui a fost declarată ca inadmisibilă. Actualmente, știu că se judecă fiind o licitație care are la bază finanțare din fonduri comunitare, se judecă la nivelul comisiei europene. În ceea ce privește DN71 Bâldana - Târgoviște - Sinaia, am ieșit și eu în spațiul public și am fost printre cei care am spus că nu pot fi de acord ca nu mai puțin de 7 ori această procedură să fie urcată în SICAP, dată jos din SICAP. Este o necesitate pentru județul Dâmbovița, este o necesitate asumată. Inclusiv la ultima vizită a doamnei premier, Viorica Dăncilă, am ridicat această problemă. În fața mea l-a sunat pe ministrul Transporturilor, căruia i-a cerut ca la două săptămâni să-i prezinte o informare în ceea ce privește stadiul acestei proceduri de achiziție publică pe care, repet, o derulează Compania Națională de Autostrăzi și Infrastructură Rutieră, nu CJD. Sper ca în septembrie când este prevăzută depunerea ofertelor să fie ultima ridicare în SICAP și să se treacă la faza următoare, la analiza ofertelor economice, financiare și din punct de vedere al conformității administrative”, a mai completat președintele CJD, Alexandru Oprea.
Comentarii
sau
AdaugĂŁ comentariul tĂŁu daca nu ai cont facebook
Din aceeaÂși categorie
Muzeul "Casa Romanței" a omagiat CarteaȘoșocismul de mahala
Constituirea Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „TURISM ÎN BUCEGI”
Gabriel Purcaru și-a depus candidatura pentru funcția de primar al municipiului Moreni
Lipsa de medici, „rană deschisă” la Ambulanță
Balerinele din Dâmbovița au strălucit la Concursul Național „Lebăda de Cristal” 2024
La limita guvernării europene
Studiu de fezabilitate aprobat pentru centura orașelor Pucioasa și Fieni
Cutremur de proporții la Găești și Șelaru
Performanță dâmbovițeană la Olimpiada Națională de Română
Editorial
Șoșocismul de mahala
Așa ar putea fi caracterizată ciorovăiala grotescă dintre senatoarea bântuită de un egocentrist violent, pe numele ei, pe care îl mai poartă încă, Șoșoacă Ivanovici Diana și soțul ei, la fel de egocentru, Șoșoacă Silvestru, ambii închipuindu-se fiecare buricul Universului. Pe mine, unul, nu mă interesează de unde s-au luat, însă spectacolul, repet, grotesc, pe care îl oferă pe micile ecrane dă... [citește tot...]
Posta redactiei: fii jurnalist !
Fii jurnalist, introdu propriile tale stiri, fotografii, scrisori deschise, sesizari in sectiunea dedicata postei redactiei.