Adresa ta de email:
Agentia Nationala de presa AGERPRES - www.agerpres.ro

30.07.2020 00:10

Fost jucător important al echipei târgoviștene

A A

Răzvan Dobre critică politica de transferuri a Chindiei

❚ „Cred că s-a greșit cu transferurile din iarnă, nu s-au transferat jucători de valoare, asta a dus la rezultatele din retur și play-out” ❚ „Echipa e la pământ din toate punctele de vedere, îmi pare rău pentru această situație. Așteptăm un răspuns bun din partea FRF, dacă e să meargă la baraj, sper ca norocul să fie de partea noastră” ❚ „În Liga I am marcat cu U Cluj, CFR Cluj, Craiova și Farul Constanța, și am dat bară în meciul cu Steaua” ❚ „Am jucat șase meciuri în Cupa UEFA Intertoto, am jucat finala cu Atletico Madrid, unde evoluau foarte mulți jucători cu nume. Zilele trecute s-au făcut 13 ani de când am jucat manșa tur, i-am bătut 2-1 acasă, apoi am luat bătaie 1-0 la Madrid”

COSMIN SAVA

Chindia Târgoviște a arătat rău în playout, fiind cea mai slabă echipă din prima ligă în această fază a competiției, iar dacă șefii fotbalului românesc nu decid înghețarea play-out-ului, formația pregătită de Emil Săndoi ar face bine să fie pregătită de un sezon la nivelul ligii secunde, care se anunță cu adevărat incendiar. Politica de transferuri a Chindiei a fost aspru criticată în ultima vreme, iar printre persoanele care consideră că jucătorii aduși la Târgoviște nu au valoare de prima ligă se regăsește și Răzvan Dobre. Fost jucător important la Chindiei, Dobre a mai jucat pentru Flacăra Moreni, FCM Târgoviște, Gloria Bistrița și CSM Râmnicu Vâlcea, iar acum este trist din cauza situației în care a ajuns formația dâmbovițeană în acest sezon în Liga I.

„Doar conducerea FRF mai poate scăpa Chindia de retrogradare”

„Chindia poate scăpa de retrogradare, doar printr-o decizie venită din partea conducerii fotbalului românesc. Cred că s-a greșit cu transferurile din iarnă, nu s-au transferat jucători de valoare, asta a dus la rezultatele din retur și play-out. După un început bun, evoluțiile nu au mai fost la fel în perioada de iarnă. Echipa e la pământ din toate punctele de vedere, îmi pare rău pentru această situație. Așteptăm un răspuns bun din partea FRF, dacă e să meargă la baraj, sper ca norocul să fie de partea noastră”, a spus fostul fotbalist al Chindiei, în cadrul emisiunii Sport Show, pe Columna TV.

A jucat cu Atletico Madrid

Fostul fotbalist al Chindiei și-a amintit de începutul carierei, dar și de meciul cu Atletico Madrid, din finala Cupei UEFA Intertoto, din perioada în care evolua pentru Gloria Bistrița. „Am început fotbalul la 10 ani, am venit de la Comișani la Școala Nr. 5 din Târgoviște și am început să merg la fotbal la Chindia Târgoviște, la domnul profesor Marin Olteanu. Am fost la Prosport și am plecat la Moreni în Liga a III-a, am stat doi ani. Am urmat la Chindia, apoi FCM Târgoviște și în 2007 am plecat la Bistrița, apoi la Râmnicu Vâlcea doi ani și m-am întors la Târgoviște. Am promovat în Liga a II-a, am retrogradat, am promovat din nou și apoi am plecat. Am jucat șase meciuri în Cupa UEFA Intertoto, am jucat finala cu Atletico Madrid, unde evoluau foarte mulți jucători cu nume. Zilele trecute s-au făcut 13 ani de când am jucat manșa tur, i-am bătut 2-1 acasă, apoi am luat bătaie 1-0 la Madrid. În Liga I am marcat cu U Cluj, CFR Cluj, Craiova și Farul Constanța, și am dat bară în meciul cu Steaua”, a mai transmis Dobre.