Teme principale
- Actualitati
- Anchete
- Interviuri
- Vox populi
- Politic
- Social
- Economic
- Cultura.Invatamant
- Caleidoscop national
- Panoramic sportiv
- Divertisment
- TV ARTPRESS
Prima paginĂŁ (PDF)
Newsletter
Aboneaza-te pentru a primi buletinul de stiri prin email
23.06.2016 00:20
Semnalul reporterului
Gara Titu - imaginea dezinteresului CFR
„Peronul acesta de gară este istorie. Nu a mai fost refăcut din anii 70”, oftează întristați călătorii
❚ Călătorii sunt indignați de faptul că, deși există personal de curățenie, stația este aproape mereu murdară, iar printre pavelele denivelate și pline de gropi cresc și bălăriile ❚ Situația trenează de zeci de ani, astfel că acuzațiile se îndreaptă spre administrația locală a orașului și spre Căile Ferate Române
VIRGIL VOINESCU
Stația CFR Titu este astăzi departe de imaginea boemă de odinioară, care delecta ochii trecătorului aflat în tranzit. Denivelările din pavajul învechit, peste care au trecut zecile de ani, gropile, gunoaiele împrăș- tiate și, mai nou, vegetația crescută printre lespezile ce formează peronul principal sunt doar câteva aspecte care fac parte din peisajul cotidian al acestui loc. Este aspectul dezastrului din ultimii ani, care nu rămâne neobservat de călători și care atrage critici, ținta principală fiind administrația locală care nu face nimic pentru a îmbunătății aspectul acestui loc, odinioară important nod feroviar. Astfel, cum remarca într-una din zile un călător, acest peron nu a arătat niciodată mai urât ca acum.
„În ciuda faptului că există personal plătit pentru curățenie și întreținere, imaginea Stației CFR Titu este aproape de coșmar. Călătorul este nevoit să-și măsoare atent pașii printre denivelările lespezilor, al gropilor care s-au creat în timp în zona de urcare-coborâre din trenuri. Și pe lângă toate acestea, mai nou, și-au făcut apariția și mici oaze de vegetație, care se dezvoltă nestingherit pe peronul învechit de trecerea timpului. Este un aspect ce trece neobservat de cei responsabili”, se confesa un călător, supărat de contrastul izbitor existent între imaginea orașului și această poartă, odată important nod feroviar.
În același timp, un altul pleda pentru „măsuri manageriale” care să corecteze lipsurile și să integreze acest important obiectiv feroviar în ansamblul modern al orașului. „Este nevoie de o schimbare de mentalitate, de implicarea celor responsabili. Și dacă acestea nu sunt posibile la nivel de management, atunci poate ar trebui să vină cei de la Compania de Căi Ferate. Peronul acesta de gară este istorie. Nu a mai fost refăcut din anii 70”, a completat supărat cetățeanul. Tot ce putem să facem este să sperăm că autoritățile locale își vor întoarce privirile și spre peronul Gării din Titu și vor vedea „strigătul de ajutor” disperat pe care această locație îl reclamă mut de ani de zile.
Comentarii
sau
AdaugĂŁ comentariul tĂŁu daca nu ai cont facebook
Din aceeaÂși categorie
Câștigul salarial mediu în Dâmbovița, sub media naționalăSituație sumbră la parcul auto al Ambulanței
Polițiștii au împânzit drumurile publice
Cercetat de polițiști pentru conducerea unui vehicul fără permis de conducere
Jandarmii, în acțiune de prevenire pentru siguranța elevilor
Atelier antidrog pentru asistenții sociali
Direcția Silvică Dâmbovița Gestionează 45% din suprafața forestieră a județului
Tânăr cercetat pentru inducerea în eroare a polițiștilor
Schimbări pentru Complexul de Vânătoare de la Bolovani
228 de locuri de muncă vacante în Spațiul Economic European
Editorial
Șoșocismul de mahala
Așa ar putea fi caracterizată ciorovăiala grotescă dintre senatoarea bântuită de un egocentrist violent, pe numele ei, pe care îl mai poartă încă, Șoșoacă Ivanovici Diana și soțul ei, la fel de egocentru, Șoșoacă Silvestru, ambii închipuindu-se fiecare buricul Universului. Pe mine, unul, nu mă interesează de unde s-au luat, însă spectacolul, repet, grotesc, pe care îl oferă pe micile ecrane dă... [citește tot...]
Posta redactiei: fii jurnalist !
Fii jurnalist, introdu propriile tale stiri, fotografii, scrisori deschise, sesizari in sectiunea dedicata postei redactiei.