Adresa ta de email:
Agentia Nationala de presa AGERPRES - www.agerpres.ro

13.08.2020 00:08

Dezamăgit de parcursul echipei

A A

Cătălin Furtună critică strategia Chindiei

❚ Deși retrogradată prin ierarhia finală, Chindia a beneficiat de decizia de schimbare a sistemului competițional, de la 14 la 16 echipe, disputând un baraj de menținere/promovare cu CS Mioveni. ❚ „Săndoi este un antrenor care a avut rezultate, dar a venit mult prea târziu și nu a cunoscut echipa, jucătorii, ei erau aleși de alt antrenor, noul antrenor a încercat să facă unele schimbări”, a spus Furtună. ❚ „Eu spun că Ghergu în loc să-și aleagă oameni competenți pe lângă el, oameni care să se sfătuiască cu el, pentru că e o muncă de echipă, a preferat să lucreze singur”, a mai transmis vicepreședintele Chindiei.

COSMIN SAVA

Parcursul Chindiei Târgoviște din acest sezon a produs nemulțumire în rândul fanilor dâmbovițeni, care au așteptat mai mult din partea formației care a fost condusă de Viorel Moldovan și Emil Săndoi. Deși retrogradată prin ierarhia finală, Chindia a beneficiat de decizia de schimbare a sistemului competițional, de la 14 la 16 echipe, disputând un baraj de menținere/promovare cu CS Mioveni. Vicepreședintele Chindiei Târgoviște, Cătălin Furtună, critică strategia echipei din acest sezon și consideră că Moldovan ar fi trebuit schimbat din iarnă, iar Ghergu ar fi trebuit să își aleagă o echipă puternică alături de care să lucreze. „Părerea mea este că s-a făcut schimbarea lui Moldovan mult prea târziu, el trebuia schimbat din iarnă. Trebuia adus alt antrenor, alți jucători, cu o altă mentalitate, alt sistem de joc, altă pregătire, s-a făcut mult prea târziu schimbarea de antrenor. Săndoi este un antrenor care a avut rezultate, dar a venit mult prea târziu și nu a cunoscut echipa, jucătorii, ei erau aleși de alt antrenor, noul antrenor a încercat să facă unele schimbări. Eu aș fi pus un antrenor care cunoșteau mai bine echipa decât Săndoi. Chindia Târgoviște a retrogradat din punct de vedere sportiv, că a intervenit FRF-ul e cu totul altceva. S-au cheltuit mulți bani, dar s-au făcut greșeli de management, nu am avut un sponsor. Eu spun că Ghergu în loc să-și aleagă oameni competenți pe lângă el, oameni care să se sfătuiască cu el, pentru că e o muncă de echipă, a preferat să lucreze singur, a făcut greșeală că a eliminat jucătorii dâmbovițeni și a adus mercenari”, a spus Furtună în cadrul emisiunii Sport Show, de pe Columna TV.