Adresa ta de email:
Agentia Nationala de presa AGERPRES - www.agerpres.ro

20.07.2020 00:09

Nemulțumit de situația echipei

A A

Alexandru Istrate critică conducerea Chindiei

❚ Lotul de jucători și modul în care conducerea echipei a gestionat mai multe momente din această stagiune, sunt principalele motive de nemulțumire ale fanilor Chindiei ❚ „În primul rând s-au transferat niște jucători aiurea, dar s-a renunțat la jucători care mie îmi plăceau. Unii dintre jucători aduși în iarnă nici măcar nu au fost în cantonamentul din Turcia” ❚ „E rușinos că în acest sezon Chindia a fost învinsă de trei ori de Academica Clinceni, mai ales că la ultimul meci echipa târgovișteană nici măcar nu a șutat la poartă” ❚ „Ca să îți dai demisia include să ai puțină onoare, iar cum la Ghergu nu poate fi vorba de onoare, nu cred că își va da demisia”

COSMIN SAVA

La finalul sezonului trecut, Chindia a făcut pasul către prima ligă, acolo unde a avut un sezon regulat decent, dar mai apoi, în play-out, formația târgovi șteană nu a mai făcut față nivelului și a ajuns pe ultimul loc în clasament, retrogradarea fiind foarte greu de evitat. Lotul de jucători și modul în care conducerea echipei a gestionat mai multe momente din această stagiune, sunt principalele motive de nemulțumire ale fanilor Chindiei. Mai mult, faptul că nici acum nu s-a rezolvat problema infrastructurii sportive în Târgoviște rămâne un element care îi nemulțumește pe iubitorii fotbalului târgoviștean.

„E rușinos să te bată Clinceni de trei ori într-un sezon!”

Alexandru Istrate, unul dintre jurnaliștii sportivi cu experiență din județul Dâmbovița, a fost invitat la emisiunea Sport Show, pe Columna TV, acolo unde a analizat foarte atent parcursul Chindiei, prezentând și o serie de motive care a făcut ca echipa târgovișteană să nu se ridice la nivelul primei ligi. „Echipa este în subsolul clasamentului, pare în cădere spre liga secundă, acest lucru e supărător pentru fanii echipei. Chindia a câștigat doar 4 puncte în play-out, unul cu Sepsi și 3 cu Viitorul, ambele meciuri fiind jucate la Ploiești. În ultimele cinci partide au fost cinci înfrângeri, dintre care trei cu Săndoi pe bancă. E rușinos că în acest sezon Chindia a fost învinsă de trei ori de Academica Clinceni, mai ales că la ultimul meci echipa târgovișteană nici măcar nu a șutat la poartă. Vina aparține mai multor persoane. În primul rând s-au transferat niște jucători aiurea, dar s-a renunțat la jucători care mie îmi plăceau. Unii dintre jucătorii aduși în iarnă nici măcar nu au fost în cantonamentul din Turcia. Echipa nu e pregătită, nu e bine așezată în teren, nu există relații de joc. Viorel Moldovan trebuia schimbat, făcea multe greșeli în alcătuirea echipei, folosea altă garnitură de la meci la meci, s-a greșit și în privința achizițiilor”.

„Să îți dai demisia, include să ai puțină onoare”

„Ce poți să spui despre o echipă care se pregătește la Aninoasa și dispută meciurile la Ploiești, nu are autocar, nu are sediu? Problema mare e unde jucăm în liga secundă, dacă retrogradăm? Ar fi corect ca Marcel Ghergu să ne spună cine va face parte din lotul echipei în sezonul următor, dar nu ne spune. Eu sunt supărat că s-au cheltuit bani mulți pentru jucători care nu au fost utilizați. Ca să îți dai demisia include să ai puțină onoare, iar cum la Ghergu nu poate fi vorba de onoare, nu cred că își va da demisia. El merge pe principiul „Unul pentru toți, toți pentru mine!”, a transmis „Bebiță” Istrate.