Teme principale

Prima paginã (PDF)

Newsletter

Aboneaza-te pentru a primi buletinul de stiri prin email

Adresa ta de email:
Agentia Nationala de presa AGERPRES - www.agerpres.ro



18.07.2017 09:08


A A

8 tips & tricks pentru a PERFECTIONA marketingul inbound!

8 tips & tricks pentru a PERFECTIONA marketingul inbound!

 

Te-ai intrebat vreodata daca, in ochii clientului, continutul marketing-ului inbound are valoare, cu adevarat? Daca esti specialist in marketing, cochetezi cu ideea de a deveni un marketer exceptional sau detii un business ai in minte, in fiecare zi, aceasta intrebare.

Care este influenta content marketing-ului asupra strategiei tale? Cum poti masura rezultatele acestuia: in numarul de distribuiri, prin activitatea pe social media, prin landing page-urile accesate, in rata de conversie si procesul de achizitie? Aceasta este o lista lunga asupra careia continutul de calitate isi spune cuvantul si reprezinta numai inceputul! Daca nu esti sigur, citeste acest articol in continuare!   

Cu siguranta, iti doresti sa creezi continut care genereaza lead-uri si ajuta pozitionarea brandului tau. De asemenea, fara indoiala, iti doresti ca acesta sa aiba impactul pe care ti l-ai imaginat sau macar pe aproape, chiar daca l-ai scris pentru a creste brand awareness-ul sau doar pentru a informa si ajuta clientii in luarea unei decizii. Indiferent de unde se pozitioneaza continutul pe care l-ai creat, este important sa iti dai seama cand acesta poate influenta atat de tare interlocutorul, incat sa se ajunga la o rata de conversie ridicata.

Vrei ca vizitatorii site-ului tau sa se transforme in clienti? Iti doresti sa creezi continut de calitate, astfel incat site-ul tau sa ocupe o pozitie cat mai buna pe Google? Atunci, trebuie sa iti pui intrebarile urmatoare si, astfel, sa perfectionezi calitatea marketing-ul inbound!

In cazul in care iti dai seama, dupa ce parcurgi acest articol, ca este mult prea mult si nu dispui de timpul sau de abilitatile necesare redactarii, contacteaza o agentie SEO cu experienta, precum SEOCupcake, intrucat echipa iti pune la dispozitie o multime de servicii: strategie de optimizare seo personalizata (iar aici intra si realizarea de continut unic si relevant), derularea de campanii PPC, design grafic ce contribuie la o identitate vizuala puternica, dar si mentenanta web!

Iata ce intrebari trebuie sa iti pui inainte de a incepe redactarea continutului:

  1. Care este audienta la care incerci sa ajungi? Care sunt mesajele cheie pe care le folosesti pentru a atrage clientii sa citeasca continutul tau?

Acesta este punctul cheie, punctul de inceput. Scrie continut atractiv, pastrand in minte imaginea clientului. Astfel, eficienta acestuia va fi dovedita de traficul organic adus pe site.

TIP: Analizeaza, conform vanzarilor sau contractelor incheiate, audienta ta din ultimele luni pentru a vedea cui trebuie sa te adresezi!

  1. Ce cuvinte sau fraze cheie trebuie sa utilizezi in redactarea continutului pentru a avea rezultate SEO cat mai bune?

Cuvintele cheie trebuie identificate in functie de produsele pe care le oferi, de piata, de industrie, precum si de audienta tinta! De exemplu, daca vinzi pantofi pentru femei, atunci aceste trei cuvinte, precum si sinonime ale lor trebuie incluse in titlu, in URL-ul landing page-ului, H1 si in tag-urile “alt” ale imaginilor!

TIP: Intra in Google Keyword Planner si gasesti acolo sugestii de cuvinte si fraze, precum si volumul cautarilor acestora!

  1. Cum il va influenta continutul pe vizitatorul site-ului?

Exista trei posibile moduri in care un potential client va fi influentat de catre continutul pe care l-ai creat:

  • va genera brand awareness;
  • il va face sa ia in considerare oferta ta;
  • va lua o decizie favorabila cumpararii.

TIP: Nu sari peste primii doi pasi, pentru ca odata ce utilizatorul are in vedere business-ul tau, sansele sa revina sunt mult mai mari. Fara acestea, decizia de cumparare nu va exista.

  1. Ce le oferi clientilor pentru a-i determina sa actioneze fara a sta pe ganduri?

De exemplu, poti avea in vedere, in functie de business-ul pe care il conduci, e-book-urile, cupoanele de reduceri sau incercarea gratuita timp de 30 de zile a produsului tau. Pentru a atrage clientul cu ajutorul continutului, oferta trebuie sa fie irezistibila si sa-l ademeneasca. Cand ofertele sunt slabe, reactiile sunt, de asemenea, putine.

TIP: Creeaza oferte irezistibile, astfel incat gradul de engagement sa fie foarte ridicat!

  1. Care vrei sa fie calea urmata de utilizator dupa ce citeste continutul trimis?

Aceasta intrebare nu este atat de dificila pe cat pare. Gandeste-te ca primul contact pe care un potential client il are cu ceea ce ai redactat este pe e-mail sau pe Facebook. Dupa ce parcurge continutul creat, unde vrei sa mearga? Cel mai probabil iti doresti sa acceseze site-ul. Ai grija insa si nu trimite catre pagina de home, ci catre o landing page care are legatura cu ceea ce ai scris.

TIP: Creeaza doua pagini diferite pentru postarile de pe Facebook si campaniile de e-mail pentru a testa si pentru a observa care atrage mai mult. NU FOLOSI acelasi continut pentru postare si pentru pagina nou creata.

 

  1. Ce fraza “call-to-action” este potrivita pentru a atrage utilizatori pe site-ul tau?

Fara indoiala, din continutul redactat nu trebuie sa lipseasca cuvintele care invita cititorul sa faca o actiune menita sa-l duca pe site. Fraze precum “Afla mai multe”, “Vezi AICI video”, “Completeaza chestionarul”, “Descarca e-book-ul” atrag atentia oricarui utilizator si il fac sa dea click!

TIP: Ofera-le ceva real celor care intra pe site si nu ii pune sa completeze cu date personale, nu alcatui chestionare foarte lungi si nu ii invita sa vada video-uri interminabile, intrucat NU vor avea rabdarea necesara.

  1. Ce actiune trebuie sa intreprinda utilizatorul pentru a o considera o “conversie”?

Trebuie sa identifici care este obiectivul tau. Poate ai creat continut numai pentru a aduce utilizatori pe site. Poate scopul tau a fost de a primi comenzi pentru un anumit produs.

TIP: Pentru a putea masura rezultatele, trebuie sa creezi landing page!

  1. Cum poti masura eficienta continutului creat? Care sunt trendurile importante de urmarit?

Daca nu stii cum poti masura rezultatele, gandeste-te, in primul rand, la datele care sunt importante pentru echipa de marketing sau pentru tine pentru a intelege clientul si pentru a duce continutul la un alt nivel!

TIP: Poti intra in contul de Google Analytics pentru a vedea audienta site-ului tau, comportamentul utilizatorilor, precum si achizitiile pe care ei le-au facut.

Fara indoiala, pentru a-ti putea face un plan editorial, va fi necesar sa ai toate intrebarile de mai sus in minte, ba chiar sa te gandesti la altele care se potrivesc business-ului tau, astfel incat sa creezi continut de calitate. Doar asa vei avea siguranta ca atragi utilizatori pe site. Insa, in cazul in care consideri ca nu detii abilitatile necesare redactarii unui continut captivant, apeleaza la o agentie SEO.

 



Comentarii

sau

Adaugã comentariul tãu daca nu ai cont facebook

Nume:


Comentariu:



cod captcha



Din aceeaºi categorie

Strãzile din satul Suduleni au fost modernizate
Proiectul de asfaltare pentru reabilitarea infrastructurii rutiere
Schimbãri climatice afecteazã vegetația în sudul județului Dâmbovița
Impozite pentru înfrumusețare și întreținere corporalã
Amenzi usturãtoare pentru deșeuri reciclabile
327 de locuri de muncã disponibile
Investițiile în comuna Raciu prind contur
Șofer-pericol public, arestat preventiv 30 de zile
Infracțiuni la regimul rutier, constatate de polițiști
422 de sancțiuni contravenționale, aplicate de polițiști


Politica de Cookie
Politica de Confidentialitate

Editorial

Șoșocismul de mahala

Așa ar putea fi caracterizatã ciorovãiala grotescã dintre senatoarea bântuitã de un egocentrist violent, pe numele ei, pe care îl mai poartã încã, Șoșoacã Ivanovici Diana și soțul ei, la fel de egocentru, Șoșoacã Silvestru, ambii închipuindu-se fiecare buricul Universului. Pe mine, unul, nu mã intereseazã de unde s-au luat, însã spectacolul, repet, grotesc, pe care îl oferã pe micile ecrane dã... [citeºte tot...]






Agentie imobiliara Sibiu
Anunturi Imobiliare Dambovita

Posta redactiei: fii jurnalist !

Fii jurnalist, introdu propriile tale stiri, fotografii, scrisori deschise, sesizari in sectiunea dedicata postei redactiei.

Ce anume iti poate strica fosa septica ecologica

Ce anume iti poate strica fosa septica ecologica
Cand esti nevoit sa-ti montezi o fosa septica ecologica deoarece in zona in care locuiesti nu exista canalizare este nevoie sa tii cont de anumite reguli de mentenanta pentru a nu afecta negativ sistemul septic si pentru a-i prelungi durata de viata. Acest lucru nu este benefic numai din punct de vedere financiar, dar te poate ajuta sa previi situatii neplacute cauzate de refulari sau mirosuri urate. [citeºte tot...]

Alte articole »

Trimite articol

publicitate

aparate foto digitale